Obchodní podmínky

0 Menu Hledat

Prodávajícím je společnost HABITAT, a.s., V. Nezvala 977, 67571 Náměšť nad Oslavou,   IČ: 255 82 020, DIČ: CZ25582020, zapsaná u Krajského soudu v Brně, oddíl B, vložka 3134. Tel. +42568620541, email: info@habitat-cz.cz

Objednávka

Vaše objednávka je přijata automaticky ihned po jejím odeslání. Pokud zboží objednáváte ve svátek nebo mimo pracovní dny, bude zaregistrována bezprostředně následující pracovní den.  U zboží skladem expedujeme do 24hod., případně s Vámi dohodneme rozdělení Vaší objednávky nebo její částečné vykrytí.

Doručení a doprava

Možné způsoby doručení

  • Osobní odběr v Náměšti nad Oslavou - zdarma
  • DPD kurýr –  130,- Kč  
  • DPD Pickup (doručení do výdejního místa, uloženo max. 5 dní) – pouze do 15 kg – 85,- Kč  
  • DPD box (doručení do výdejního místa, uloženo max. 48 hodin ) – pouze do 15 kg – 85,- Kč  
  • GLS kurýr - 110,- Kč
  • GLS Pickup (doručení do výdejního místa, uloženo max. 5 dní) – pouze do 15 kg – 85,- Kč  
  • Slovensko (kurýr) – 250,- Kč
  • Slovensko výdejní místo - 180,-Kč
  • Toptrans - pro větší zásilky - cena dle rozměru a povahy zásilky

PŘI NÁKUPU NAD 3000,- KČ DOPRAVA ZDARMA KURÝREM I NA VÝDEJNÍ MÍSTO DPD V RÁMCI ČR !

Vzhledem k různorodosti našeho sortimentu nelze stanovit jednotnou sazbu poštovného, účtovaná cena vychází z platného ceníku jednotlivých dopravců a charakteru zboží. Prodávající je oprávněn poštovné zvýšit, je povinen o této skutečnosti zákazníka informovat před předáním zboží přepravci.

Platba

Úhradu za zboží lze provést

  • Hotově nebo platební kartou - při osobním odběru
  • Na dobírku - DPD kurýr, DPD Pickup  + 40 Kč
  • Platba převodem - platba předem na základě proformafaktury
  • Platba online kartou předem
  • Dárkovým poukazem HABITAT - pouze osobně na prodejnách Habitat

Po uzavření objednávky

  • VRÁCENÍ ZBOŽÍ (odstoupení od kupní smlouvy)

Kupující má v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do 14 dní od převzetí zboží bez udání důvodu. Zboží musí být nepoužité, nesmí být poškozené, musí být kompletní (včetně všech příslušenství) v originálním nepoškozeném obale a s originálem dokladu o koupi. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu. Zboží neposílejte zpět na dobírku! Pro odstoupení od smlouvy můžete použít vzorový formulář

Peníze za zboží včetně poštovného (nejlevnější způsob dopravy) vrátíme nejpozději do 14 kalendářních dnů od doručení rozhodnutí kupujícího od odstoupení od smlouvy, ne však dříve, než obdržíme vrácené zboží a zkontrolujeme jeho stav. 

Zboží upravené přímo na míru zákazníkovi, na základě jeho předchozího požadavku (platí i pro střih látek), nelze vrátit. Uvedené platí i v případě zboží, které prodávající neuvádí skladem a z tohoto důvodu ho přímo na základě požadavku kupujícího bude objednávat. Takový požadavek je posuzován jako závazná objednávka kupujícího, na kterou se právo vrátit pouze pro něho vyžádané zboží nevztahuje a prodávající proto není povinen na základě podmínek daných zákonem č. 89/2012 Sb vrátit kupní cenu.


  • REKLAMACE

Co dělat když Vám přijde poškozené zboží

Na co si dát pozor při převzetí zboží

Vždy zásilku zkontrolujte. Doporučujeme otevřít zásilku bezprostředně po převzetí a překontrolovat, zda není zboží poškozeno i pokud není poškozen obal.

Zjistili jste, že zásilka je poškozená při převzetí?

Na neúplnou nebo poškozenou zásilku upozorněte přepravce a ten s Vámi na místě sepíše zápis o škodě, který je nezbytný k vyřízení reklamace. Poškozenou nebo neúplnou zásilku máte právo nepřebrat.

Kontaktujte nás o sepsání zápisu o škodě na emailové adrese info@habitat-cz.cz. Urychlíte tak řešení reklamace a náhrady zboží.

Zjistili jste poškození zásilky až po převzetí?

Pokud jste převzali zásilku a její poškození se ukázalo až poté, neprodleně nejpozději do 48 hodin nás kontaktujte na email info@habitat-cz.cz. K reklamaci budeme potřebovat foto poškozeného zboží a číslo objednávky.

Pokud není tento postup dodržen, není možné poškozené nebo chybějící zboží nahradit.

Reklamace vadného zboží

Jako kupující jste oprávněn uplatnit právo z vady (tj. reklamovat zboží), která se vyskytne u zboží v době 24 měsíců ode dne převzetí zboží. Reklamované zboží nám zašlete zpět na adresu: Habitat, a.s., V. Nezvala 977, 675 71 Náměšť nad Oslavou spolu s dokladem o koupi a popisem závady, nebo nás můžete před odesláním kontaktovat na email info@habitat-cz.cz a dohodnout se na dalším postupu. O reklamaci bude rozhodnuto bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dní od uplatnění reklamace.

Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů

Vážený spotřebiteli, jestli se domníváte, že jsme Vás poškodili nebo nedostáli svým závazkům, pište na naši emailovou adresu info@habitat-cz.cz.

Jestli se nám nepodaří spor vyřešit přímo, na základě zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů, máte také právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu.

K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 00020869, internetová adresa: http://www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu-adr/.

Slevy

Majitelům věrnostních karet Sphere a Carte poskytujeme slevu na neslevněné zboží ve výši 7 % . Pro uplatnění slevy prosím uveďte číslo věrnostní karty do poznámky v objednávce.

Registrace

Uvádějte, prosím, úplné údaje včetně telefonického spojení nebo elektronické adresy.

Ochrana osobních údajů

Obchodní společnost HABITAT,a.s., uchovává a zpracovává osobní údaje svých zákazníků v souladu s platnými právními předpisy, zejména s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů.

Osobní údaje shromažďujeme a zpracováváme pro účely splnění objednávky, tedy pro realizaci kupní smlouvy se zákazníkem, prověření důvěryhodnosti a platební morálky zákazníků, vymáhání práv z kupní smlouvy, pro účely správy uživatelského účtu, provozování informačního systému internetového obchodu a pro účely našich marketingových aktivit, zejména zasílání obchodních sdělení a informací souvisejících s naším zbožím a službami. 

Osobní údaje shromažďujeme a zpracováváme v následujícím rozsahu: jméno, příjmení, adresa doručení, adresa fakturační, identifikační číslo, telefonní číslo, e-mailová adresa, IP adresa. Osobní údaje jsou uchovávány pouze pro dobu nezbytně nutnou ke splnění účelu zpracování a zákazník může kdykoliv využít svého práva na výmaz osobních údajů z naší databáze.

Zákazníci jsou povinni své osobní údaje uvádět správně a pravdivě a bez zbytečného odkladu nás informovat o změně ve svých osobních údajích. 

Při zpracování dat postupujeme tak, aby data byla chráněna a našim zákazníkům nebyla způsobena žádná újma. Veškeré osobní údaje našich zákazníků jsou zabezpečeny proti zneužití. Data jsou uchovávána pouze elektronicky na serveru, který je naším vlastnictvím, je umístěn v prostorách naší společnosti a je zabezpečen heslem. Pokud nějaké osobní údaje obdržíme v listinné podobě, jsou neprodleně převedeny do elektronické podoby a listina je skartována. 

Osobní údaje, které nám zákazníci při nákupu poskytnou, jsou důvěrné, a nejsou poskytovány třetím osobám, vyjma případů, kdy je to nezbytné, např. při doručování objednaného zboží. Pokud jsou osobní údaje poskytovány v nezbytných případech dalším zpracovatelům, správce prohlašuje, že má se všemi zpracovateli podepsanou písemnou smlouvu o zpracování osobních údajů. 

Jako naši zákazníci mají následující práva:

a) právo vznést námitku proti zpracování a právo na výmaz osobních údajů

Pokud si přejete, abychom odstranili Vaše osobní údaje, kontaktujte nás na adrese HABITAT, a.s, V. Nezvala 977, 675 71 Náměšť nad Oslavou,  nebo na emailové adrese gdpr@habitat-cz.cz. Na Vaši žádost budou osobní údaje z naší databáze vymazány a naše společnost je nadále nebude zpracovávat, pokud pro to již neexistuje žádný zákonný důvod.

b) právo na přístup ke svým osobním údajům

Pokud o to požádáte, sdělíme Vám, zda zpracováváme Vaše osobní údaje, a pokud ano, sdělíme Vám podrobnosti zpracování a umožníme Vám přístup k těmto údajům.

c) právo na opravu osobních údajů

Máte právo žádat, abychom opravili nepřesné osobní údaje, které u Vás evidujeme, a právo na doplnění neúplných osobních údajů.

d) právo na přenositelnost údajů

Za podmínek stanovených právním předpisem máte právo žádat o poskytnutí osobních údajů, které jste nám poskytli, ve strukturovaném, běžně používaném a strojově čitelném formátu a jejich předání jinému správci údajů.

e) právo odhlásit se ze zasílání newsletteru

Každá emailová zpráva, kterou Vám zasíláme, obsahuje odkaz „zrušit zasílání newsletteru“. Po kliknutí na tento odkaz a potvrzení bude Vaše emailová adresa vyřazena z databáze pro zasílání newsletteru.